آ

  • آذربایجان‌شرقی ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجان‌شرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]

  • آینده‌پژوهی چشم‌انداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]

ا

  • اجرای خط مشی الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]

  • ایران مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • ارزیابی پایداری ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجان‌شرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]

  • ارزش‌های فرهنگی تأثیر ارزش‌های فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]

  • ارضای نیاز روانشناختی تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]

  • استان اردبیل نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]

  • استان گیلان توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]

  • استراتژی‏ های توسعه اکوتوریسم مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • اعتلای برند مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]

  • اعتماد توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]

  • اعتماد گردشگران توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]

  • اقامتگاه‌های نظیر به نظیر مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]

  • اقتصاد چرخشی فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]

  • اقتصادی مقاومتی تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]

  • اکوتوریسم فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]

  • اکوسیستم کارآفرینی شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

  • اکوسیستم گردشگری فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]

  • اکوسیستم گردشگری پایدار ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]

  • الزامات کلیدی الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]

  • الگوهای ذهنی به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]

  • امکان‌سنجی شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

  • انگیزش برای خرید ناگهانی بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]

ب

  • بافت تاریخی شهر بوشهر شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگ‌مبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]

  • برندسازی توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]

  • برند مقصد مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]

  • برند مقصد گردشگری مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]

  • بروندادهای کالایی و غیرکالایی تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

پ

  • پتانسیل‌های گردشگری شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگ‌مبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]

  • پرخاشگری مشتری رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]

  • پیشنگری تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]

  • پویایی عقیده پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

ت

  • تجارت الکترونیک توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]

  • تجربه سفر بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]

  • تجربه گردشگری به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]

  • تجربه گردشگری مذهبی به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]

  • تجربه هم‌آفرینی مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]

  • تحلیل کتاب‏ سنجی گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب‏ سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]

  • تحلیل مضمون مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • تحلیل مضمون تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]

  • تحلیل مضمون مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]

  • تعامل آنلاین نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]

  • تمایل به ترک شغل رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]

  • توسعه تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]

  • توسعه اکوتوریسم مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • توسعه پایدار گردشگری ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]

  • توسعه گردشگری ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

خ

  • خستگی عاطفی رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]

  • خوشبینی تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]

ر

  • رامسر مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]

  • رزرو آنلاین بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]

  • ریسک بیرونی مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]

  • ریسک درونی مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]

  • ریسک منفی نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]

  • رضایتمندی شهروندان تأثیر ارزش‌های فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]

  • رفتار خرید ناگهانی بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]

  • رفتار سبز نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]

  • روستاهای هدف ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجان‌شرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]

  • روش‌ کیو به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]

  • رویکرد فراترکیب و مدلسازی ساختاری-تفسیری(ISM) طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل‌داری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]

ز

  • زیرساخت شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

ش

  • شاخص‌های زیست‌محیطی ارزیابی پایداری زیست محیطی گردشگری در روستاهای هدف استان آذربایجان‌شرقی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 101-131]

  • شبکه اجتماعی نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]

  • شبکه های باور بیزی پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

  • شهر بابلسر.  تأثیر ارزش‌های فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]

  • شهرستان خلخال شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

ص

  • صنعت توریسم چشم‌انداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]

  • صنعت هتلداری مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]

  • صنعت هتل‌داری طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل‌داری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]

ع

  • عدالت توزیعی رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]

  • عوامل پیشران‌ گردشگری چشم‌انداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]

غ

  • غرور سازمانی رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 177-207]

ف

  • فازی پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

  • فراترکیب ارائه مدل اکوسیستم گردشگری پایدار با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 179-206]

  • فراترکیب فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]

  • فعالیت‌های گردشگری تأثیر ارزش‌های فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]

ق

  • قصد کارآفرینانه تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]

ک

  • کارآفرینی تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

  • کارآفرینی فراترکیب رابطه بین اقتصاد چرخشی و اکوتوریسم کارآفرینانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 145-175]

  • کشاورزی تک‌کارکردی تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

  • کشاورزی چندکارکردی تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

  • کمیابی بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 9-45]

  • کوید19 تاثیر ادراک از کوید 19 و ارضای نیاز روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان گردشگری با نقش میانجی پیشنگری و خوشبینی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 75-114]

گ

  • گردشگری توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 30-331]

  • گردشگری شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

  • گردشگری نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]

  • گردشگری تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]

  • گردشگری پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

  • گردشگری گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب‏ سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]

  • گردشگری پایدار چشم‌انداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]

  • گردشگری پزشکی الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]

  • گردشگری تاریخی تحلیل عوامل مؤثر در توسعه گردشگری تاریخی در دوران بحران در تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 163-198]

  • گردشگری فرهنگ‌مبنا شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگ‌مبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]

  • گردشگری کشاورزی تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 79-111]

  • گردشگری ماجراجویانه چشم‌انداز گردشگری ماجراجویانه در ایران با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 153-193]

  • گردشگری ماجراجویانه نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]

  • گردشگری مذهبی به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 239-264]

  • گردشگری میراث فرهنگی مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]

  • گردشگری ورزشی شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

  • گردشگری ورزشی نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]

  • گردشگری ورزشی نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]

م

  • متاسنتز مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 9-38]

  • مجموعه‏ های فازی مردد مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 147-178]

  • مدیریت پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 47-77]

  • مدیریت ریسک مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 39-71]

  • مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل‌داری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

  • میراث فرهنگی ملموس و ناملموس مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]

  • مسائل زیست‌محیطی نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]

  • مسیر گردشگری شناسایی مسیر گردشگری در بافت تاریخی شهر بوشهر با رویکرد گردشگری فرهنگ‌مبنا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 39-74]

  • مشارکت مشتری توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]

  • مطالعه ترکیبی نقش گردشگری ورزشی در ترویج رفتارهای سبز گردشگران [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 9-45]

  • مناطق آزاد شناسایی شاخص‌های امکان‌سنجی بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 47-78]

  • موانع و چالش‌ها تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]

ن

  • نرم‌افزار میک‌مک شناسایی و طراحی الگوی اکوسیستم کارآفرینی گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان خلخال) [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 265-302]

  • نظریه داده بنیاد مدل اعتلای برند مقصد گردشگری [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 207-237]

  • نظریه داده بنیاد الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 199-233]

  • نگاشت شناختی فازی نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]

  • نواحی روستایی تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 115-151]

و

  • ویروس کووید 19 طراحی چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل‌داری در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 17، شماره 59، 1401، صفحه 195-244]

  • وفاداری مدل عوامل موثر بر وفاداری به گردشگری میراث فرهنگی در مقصد رامسر [دوره 17، شماره 57، 1401، صفحه 113-146]

  • وفاداری مشتری نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 133-161]

ه

  • هافستد تأثیر ارزش‌های فرهنگی هافستد بر میزان رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های گردشگری (موردمطالعه: شهر بابلسر) [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 9-38]

  • هم‌آفرینی ارزش توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری [دوره 17، شماره 58، 1401، صفحه 73-99]

  • هم‌نوایی با مقصد نقش انگیزه ها و ریسک های ادراک شده در دلبستگی به مقاصد گردشگری ورزشی ماجراجویانه [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 117-143]

  • هویت قومی گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب‏ سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]

  • هویت ملی گردشگری و هویت ملی-قومی: تحلیل کتاب‏ سنجی [دوره 17، شماره 60، 1401، صفحه 79-115]

login